Nova aplicació per la Biblioteca

Una excel·lent notícia per als amants de la lectura i els membres de la comunitat de la Biblioteca Torrellenca! Ara és més fàcil que mai mantenir-se al dia amb les últimes publicacions, esdeveniments i recursos disponibles gràcies a la nova aplicació mòbil específicament dissenyada per a dispositius Android.

Imatge creada amb una IA

Amb aquesta nova aplicació, qualsevol moment és l’oportunitat perfecta per explorar el catàleg de la biblioteca, fer reserves o renovar els préstecs, ja sigui des de la comoditat de casa teva o mentre estàs en moviment. La interfície amigable i intuitiva ha estat optimitzada tant per a mòbils com per a tauletes, assegurant-se que l’experiència d’usuari sigui pràctica i satisfactòria.

A més, l’app t’ofereix notificacions en temps real per a que no et perdis cap de les novetats editorials o les activitats que la biblioteca organitza, com les lectures guiades, tallers, i club de lectura. És una eina indispensable per als usuaris regulars de la biblioteca, així com per aquells que busquen una manera eficient de planificar les seves visites.

Per començar, simplement descarrega l’aplicació des de la Google Play Store, inicia sessió amb les teves credencials de membre de la biblioteca i comença a gaudir de tots els recursos disponibles. Recorda que també pots utilitzar l’app per contactar directament amb el personal de la biblioteca si tens alguna consulta o necessites assistència.

Amb aquesta iniciativa, la Biblioteca Torrellenca es consolida com a punt de referència cultural a la comunitat, abraçant la tecnologia per fomentar la passió per la lectura i l’aprenentatge continu.

You may also like...

2 Responses

1. Ricard ha dit:

Fantastic poder portar tota la informació de Biblioteca al móvil.

2. Arreglat els enllaços a la aplicació al Google Play, disculpeu les molèsties. Ara ja funcionen correctament.

Descobriu-ne més des de BIBLIOTECA TORRELLENCA

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint